1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

مشخصات یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF580

576 بازدید
مشخصات یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF580

مشخصات یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF580 دارای برچسب انرژی A++ می باشد. قابلیت اتصال به WiFi را دارد و از سیستم فیلتر هوشمند Hygiene FRESH برای حذف آلودگی ها و بوی بد یخچال بهره می برد. این یخچال زیبا و به روز در دو رنگ سفید چرمی (TF580WB) و تیتانیوم (TF580TS) عرضه می شود. باهم مروری داشته باشیم به ویژگی های این یخچال بالا فریزر ال جی:

مشخصات یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF580

·       در قسمت پشت و کناره های یخچال کانال هایی برای گردش هوای سرد در نظر گرفته شده اند تا سرما به صورت یکنواخت در یخچال پخش شود.

·       یخچال بالا فریزر TF580 مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است. بنابراین نسبت به مدل های مشابه 25 درصد صدای کمتر و 32 درصد نیز مصرف انرژی کمتری دارد.

·       استفاده از ماده میکروب کش BioShield در نوار درزگیر یخچال، نه تنها خاصیت چسبندگی نوار را از بین برده و طول عمر آن را افزایش می دهد بلکه از رشد قارچ ها نیز در درزگیر جلوگیری می کند.

·       از آنجا کمپرسور یخچال قادر است 2 ساعت به صورت بی وقفه کار کند مواد غذایی موجود در فریزر 32 درصد سریعتر از سایر یخچال های بالا فریزر منجمد می شوند.

·       در صورتی که به فضای بیشتری در فریزر نیاز دارید جای نگرانی نیست. کافی یخساز متحرک این یخچال را موقتا خارج کنید.

·       در یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF580 از یک مخزن باریک برای آبریز استفاده شده است. این خلاقیت منجر به بزرگتر شدن فضای داخلی تا 9.9 لیتر شده است.

·       کشوی FRESH 0 Zone مواد غذایی را در دمایی بین فریزر و یخچال (تقریبا صفر درجه) نگه داشته و ضمن حفظ تازگی از انجماد یا خراب شدن آنها جلوگیری می کند. مواد منجمد را در این قفسه گذاشته و روز بعد بدون اتلاف وقت از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669