1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در بومهن

855 بازدید
تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در بومهن

جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در بومهن می توانند با نمایندگی تعمیرات ال جی در ارتباط باشید. به شما تضمین می دهیم که مشکل رخ داده در وسیله تحت شرایط کاملا استاندارد انجام گرفته و دستگاه مانند روز اول به شما تحویل داده می شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر ساید بای ساید الجی در بومهن

 

–       در این نمایندگی تنها تعمیرکارانی میتوانند در زمینه تعمیر انواع ساید بای ساید فعالیت کننده که آزمون تعیین مهارت مرکز را به موفقیت سپری کرده باشند.

–       دوره های آموزشی برای تکنسین ها و کارشناسان در این مرکز در نظر گرفته می شود تا با تسلط به دانش روز، بهتر بتوانند تعمیر وسیله را انجام دهند.

–       مهمترین  نگرانی مشتریان در زمان خرابی ساید بای ساید این است که چگونه می توانند این وسیله بزرگ  را به نمایندگی منتقل کنند. ما این مشکل را با اعزام تعمیرکار به منزل شما حل نموده ایم. کافی است که  با مرکز تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید. تعمیرکار در اولین زمان به منزل شما می آید.

–       تجهیزات مورد نیاز در اختیار تکنسین ها قرار خواهد گرفت تا در تعمیر و عیب یابی مشکلی نداشته باشند.

–       در صورت که تعمیرکار صلاح بداند برخی از قطعات ساید بای ساید عوض شود، تعهد می دهیم از قطعه های اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده شود.

–       تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیر ساید بای ساید دارای ضمانت نامه طولانی هستند.

–       تکنسین های ما موظف هستند در پایان تعمیر یخچال ساید بای ساید ضمانت نامه تعمیرات را به مشتریان ارائه می کنند تا مسئولیت تعمیر مجدد وسیله بدون دریافت هزینه در صورت بروز همین عیب در مدت اعتبار گارانتی، بر عهده متخصصین ما در نمایندگی باشد.

–       در مورد هزینه تعمیر ساید بای ساید ال جی در بومهن بهترین شرایط را برای شما فراهم خواهیم نمود.  تحت نظر این نمایندگی مناسب ترین هزینه را پرداخت خواهید نمود. اگر گارانتی وسیله دارای تاریخ اعتبار باشد می توانید با ارائه آن به تعمیرکار، هزینه کمتری پرداخت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669