1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی LG TWINWash مدل WM-G128SS_WM-GS2MINI

551 بازدید
ماشین لباسشویی LG TWINWash مدل WM-G128SS_WM-GS2MINI

ماشین لباسشویی LG TWINWash مدل WM-G128SS_WM-GS2MINI محصول جدید و خارق العاده از ال جی که قابلیت شستشوی همزمان دو سری لباس را دارد. با استفاده از این محصول در وقت و هزینه مصرف انرژی صرفه جویی کرده و زندگی مدرن به سبک ال جی را تجربه کنید.

ویژگی ها

·       در حالی که لباس های معمولی در ماشین اصلی شسته می شوند، لباس های حساس همچون لباس کودک، حوله و … را نیز در مینی ماشین واقع در قسمت پایین ماشین شست و شو دهید.

·       طراحی ارگونومیک این ماشین ال جی به گونه ای است که هنگام وارد یا خارج کردن لباس ها کمترین فشار ممکن به زانوها و کمر شما وارد می شود.

·       با پیروی از شستشوی دستی ماشین لباسشویی LG TWINWash از شش حرکت پیچاندن، غلتاندن، ساییدن، چرخاندن، پله ای و فیلتراسیون برای شست و شو استفاده کرده تا لباس ها تمیزتر شوند.

·       فن آوری True Steam به جنگ مواد آلرژی زای نامرئی می رود. Steam Refresh چروک و بوی بد لباس ها را از بین می برد و Steam Softener لباس ها را با آب خالص نرم می کند. و این ها یعنی بهبود سطح زندگی.

·       با استفاده از ماشین LG TWINWash هم لباس ها را بشویید و هم به صورت صد درصد خشک کنید. ظرفیت شست وشوی 12 کیلوگرم و شست و شو و خشک کردن کامل 8 کیلوگرم لباس بی شک آمار قابل توجهی است.

·       با استفاده از فن آوری SmartThinQ در هر کجای دنیا که هستید می توانید دستور شست و شوی لباس را با برنامه دلخواه برای ماشین ارسال کنید.

·       در نهایت اینکه ماشین لباسشویی LG TWINWash مدل WM-G128SS_WM-GS2MINI دارای پنل تمام لمسی، موتور اینورتر دایرکت درایو، سیستم عیب یابی هوشمند، 15 برنامه شست و شو و بسیاری ویژگی های جذاب دیگر می باشد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669