1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N

620 بازدید
ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N یک محصول جدید از شرکت لوازم خانگی ال جی است. همچون تمامی ماشین های لباسشویی ال جی مجهز به موتور کم صدا و کم لرزش اینورتر دایرکت درایو با ضمانت ده ساله می باشد. رنگ بندی آن نقره‌ای مات و سفید بوده و ظرفیتی بالغ بر ۸ کیلو گرم لباس دارد. تعداد برنامه های شستشوی این ماشین لباسشویی ۱۴ عدد و آپشن های اضافی آن 12 عدد می باشد.

 ویژگی ها

شستشوی تمیز تر را با سیستم ۶ حرکتی ماشین لباسشویی ال جی تجربه کنید. در این الگو در حین شستشو لباس ها با شش حرکت پیچاندن، غلتاندن، فیلتراسیون، پله ای، ساییدن و چرخاندن شسته می شوند. به همین علت هم پاکیزه تر هستند و هم الیاف آنها آسیب کمتری می بیند.

تکنولوژی Smart Diagnosise روشی آسان و سریع به شما ارائه می دهد تا بتوانید بدون تماس با تعمیرکار مشکل ماشین لباسشویی را پیدا کنید. کافیست اپلیکیشن مربوطه را روی گوشی نصب کرده و یا با خدمات مشتریان ال جی تماس بگیرید. ماشین لباسشویی با ارسال سیگنال مشکل خود را بیان کرده سپس مرکز یک راه حل سریع به شما ارائه می دهد.

با استفاده از NFC  می توانید برنامه های شست و شوی جدید را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس از طریق گوشی این برنامه ها را بر روی ماشین لباسشویی اعمال کنید.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N تمام لمسی بوده و برچسب انرژی آن A+++ می باشد. موتور قدرتمند این ماشین ۱۴۰۰ دور در هر دقیقه میچرخد و سنسور تشخیص وزن لباس و آبکشی با پاشیدن آب  نیز دارد. همچنین با استفاده از Add Item می توانید در حین شست و شو به ماشین لباس اضافه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669