1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی مرکز تهران

784 بازدید
تعمیر یخچال ال جی مرکز تهران

به منظور تعمیر یخچال ال جی در مرکز تهران تنها کافی است با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس گرفته و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. در اولین فرصت  درخواست شما را رسیدگی می کنیم.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال ال جی مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال الجی مرکز تهران

 

تعمیر یخچال ال جی یوسف آباد , تعمیر یخچال ال جی مطهری , تعمیر یخچال ال جی فاطمی , تعمیر یخچال ال جی عباس آباد , تعمیر یخچال ال جی جلفا , تعمیر یخچال ال جی خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال ال جی بهجت اباد , تعمیر یخچال ال جی امام خمینی , تعمیر یخچال ال جی سهروردی , تعمیر یخچال ال جی آپادانا , تعمیر یخچال ال جی نیلوفر , تعمیر یخچال ال جی لاله زار , تعمیر یخچال ال جی جمهوری , تعمیر یخچال ال جی بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات تعمیر یخچال الجی مرکز تهران

 

1-   شما با وجود نمایندگی تعمیرات ال جی در واقع از حمایت افراد متخصص بهره مند خواهید شد که تعمیر وسیله را تحت شرایط استاندارد انجام می دهند.

2-   تنها تعمیرکارانی می توانند در این نمایندگی فعالیت خود را آغاز نمایند که امتحان ورودی مرکز را با موفقیت سپری کنند.

3-   در این مرکز دوره های آموزشی با هدف  ارتقا دادن تکنسین ها و در نتیجه بهبود سطح کیفی خدمات برگزار می شود.

4-   چندین شعبه از این نمایندگی در مرکز تهران تاسیس ده است تا امکان دسترسی بهتر به خدمات برای همه مشتریان فراهم شود.

5-   در زمان خرابی یخچال به هیچ عنوان نگران چگونگی بردن آن به محل تعمیر نباشید بلکه کافی است با مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکار ا به خانه شما مراجعه نماید.

6-   تضمین می کنیم که خدمات به بهترین شکل انجام می شود چرا که تجهیزات کامل در اختیار متخصصین قرار دارد.

7-   در صورتی که لازم باشد برخی از قطعات یخچال در حین تعمیرات تعویض گردد، تضمین می دهیم از قطعات اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده خواهد شد.

8-    تمامی قطعه های به کار رفته در تعمیر وسیله دارای گارانتی طولانی مدت بوده و در صورتی که عیبی در آنها رخ دهد، امکان تعویض وجود دارد.

9-   به منظور جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکاران ما موظف هستند گارانتی تعمیرات را در پایان کار به مشتریان تحویل دهند.  متعهد می شویم که اگر باز هم همان عیب در بازه زمانی تعیین شده در ضمانت نامه رخ داد، مسئولیت رفع آن بدون هیچ هزینه ای بر عهده نمایندگی خواهد بود.

10-  ارائه مشاوره رایگان از دیگر خدماتی است که برای شما کاربران است. اگر در مورد استفاده از یخچال سوالی در ذهن دارید می توانید با نمایندگی تماس گرفته و از راهنمایی های افراد متخصص بدون پرداخت هزینه ها کمک بگیرید.

11- به منظور جلب اعتماد مشتریان، تمامی هزینه ها در یک فاکتور رسمی به مشتری تحویل داده می شود.

12-  اگر به دنبال این هستید که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت نمایند، نمایندگی ما چنین شرایطی را برای شما فراهم خواهد نمود.  در راستای رفاه حال مشتریان سعی بر این داریم که هزینه تعمیر یخچال ال جی در مرکز تهران را کاهش دهیم. توجه داشته باشید که  اگر گارانتی وسیله اعتبار داشته باشد شما می توانید با ارائه آن به تعمیرکار، از تخفیفات بیشتری برخوردار شوید.

 1669