1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال فریزر ال جی در بومهن

733 بازدید
تعمیر یخچال فریزر ال جی در بومهن

با وجود نمایندگی تعمیرات ال جی به هیچ عنوان نگران تعمیر یخچال فریزر ال جی در بومهن نباشید.  تنها کافی است نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود را یافته و با آن تماس بگیرید.و در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهد شد. شما از حمایت و پشتیبانی افراد متخصص و حرفه ای برخوردار خواهید شد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر فریزر ال جی در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مزایای تعمیر فریزر ال جی در بومهن

 

–       تمامی تعمیرکاران و تکنسین های ما متخصص در زمینه تعمیر انواع وسیله برقی هستند. در واقع شما از حمایت افرادی برخوردار خواهید شد که  به صورت ریشه ای و دقیق عیب یابی را انجام می دهند.

–       برگزاری دوره های آموزشی در این مرکز این امکان را فراهم می کند تا با ارتقا مهارت عملی تعمیرکاران، کیفیت خدمات بالا رود.

–       نمایندگی ما در بومهن دارای چندین شعبه بوده و  مشتریان سریع تر و به سهولت می توانند از پشتیبانی افراد متخصص بهره مند شوند.

–       در صورتی که تعمیر وسیله را به تعمیرکاران ما سپرده اید، به هیچ عنوان نیاز به انتقال یخچال فریزر به محل تعمیر نخواهد بود. بعد از تماس شما با مرکز، در کوتاه ترین زمان تعمیرکار را به منزل شما اعزام خواهیم کرد.

–       تجهیزات کامل را در اختیار تعمیرکار قرار می دهیم و  بنابراین کیفیت خدمات در منزل را تضمین می کنیم.

–       در راستای رفاه مشتریان، سعی داریم هزینه تعمیر یخچال فریزر را به حداقل مقدار ممکن کاهش می دهیم تا مشتریان در تنگنا نباشند. بنابراین اگر گارانتی وسیله اعتبار دارد حتما به تعمیرکار تحویل دهید تا هزینه نهایی مناسب تری برای شما محاسبه شود.

–       اگر لازم باشد برخی از قطعات یخچال فریزر عوض شود، تعهد می دهیم از قطعه های ارجینال استفاده کنیم که گارانتی طولانی مدت دارند.

–        یکی از سوالات مشتریان برای تعمیر یخچال فریزر ال جی در بومهن این است که اگر بعد از تعمیرات باز هم همین مشکل بروز نمود تکلیف چه خواهد بود؟ تعمیرکاران ما موظف هستند ضمانت نامه تعمیرات را در پایان کار به مشتری تحویل دهند تا در صورت بروز همین مشکل در مدت اعتبار گارانتی، خدمات رایگان ارائه شود.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669