1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر ال جی در پردیس

722 بازدید
تعمیر ماکروفر ال جی در پردیس

توصیه می کنیم قبل از اینکه تعمیر ماکروفر ال جی در پردیس را به دست هر تعمیرکار بسپارید، ابتدا خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی را به دقت مطالعه کنید. این مسئله بسیار مهم است که تعمیر وسیله تحت شرایط کاملا استاندارد و با کیفیت بالا انجام گیرد تا ماکروویو مانند روز اول به شما سالم تحویل داده شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر مایکروویو ال جی در پردیس

 

–       در ابتدا لازم است برای جلب اعتماد مشتریان بیان کنیم که  تمامی تکنسین های ما در تعمیر ماکروفر متخصص حرفه ای بوده و  با تسلط به سیستم طراحی این وسیله عیب رخ داده را با دقت و سرعت بالایی رفع کنند.

–       در راستای ارتقا سطح دانش تکنسین ها و در نتیجه بهبود کیفیت خدمات، نمایندگی ما دوره های آموزشی را برای کارشناسان برگزار نموده و در نتیجه کارشناسان ما با متدهای پیشرفته عیب یابی و تعمیرات را انجام می دهند.

–       بعد از تماس مشتریان با نمایندگی در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکار  به منزل شما اعزام می شود. تنها وظیفه شما، تماس با مرکز است. تضمین می کنیم که تعمیر وسیله در محل با کیفیت بالا انجام گیرد.

–       اگر تکنسین ها لازم بدانند برخی از قطعات ماکروویو عوض شوند، اطمینان داشته باشید که قطعات اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده شده و این قطعه ها دارای ضمانت نامه طولانی مدت هستند.

–       نمایندگی ما  تمامی تکنسین ها را موظف نموده است تا در پایان کار، گارانتی تعمیرات را به مشتریان تحویل می دهند. ممکن است همین عیب باز هم در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند. در این صورت نمایندگی خدمات بدون هزینه را ارائه خواهد کرد.

–        در مورد هزینه تعمیر ماکروویو لازم است بدانید که ما در این مرکز بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می کنیم. نه تنها شما از تخفیفات مرکز برخوردار خواهید شد بلکه گارانتی وسیله نیز به عنوان فاکتور جهت تخفیفات بیشتر در نظر گرفته می شود. اگر در زمان تعمیر مایکروویو ال جی در پردیس ضمانت نامه شما اعتبار دارد، حتما  ضمانت نامه را به تعمیرکار تحول دهید.

 

آشنایی با ما

 

 1669