1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی در لواسان

785 بازدید
تعمیر یخچال ال جی در لواسان

نمایندگی تعمیرات ال جی با حمایت از سوی تعمیرکاران متخصص و حرفه ای بهترین شرایط را برای تعمیر یخچال ال جی در لواسان فراهم خواهد نمود. کافی است به کارشناسان ما اعتماد کنید. قطعا از این پس انتخاب اول شما جهت دریافت خدمات پس از فروش، این نمایندگی خواهد بود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال الجی در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر یخچال الجی در لواسان بزرگ و کوچک

 

–       تکنسین های ما از متدهای پیشرفته برای تعمیر یخچال استفاده می کنند در نتیجه عیب یابی دقیق و سریع تر انجام می شود.

–       برای تعمیر یخچال تنها کافی است با نمایندگی تماس گرفته و مشکل را به کارشناسان اطلاع دهید. به هیچ عنوان نباید نگران بردن وسیله به مرکز باشید بلکه تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند تا تعمیرات در محل انجام شود.

–       چندین شعبه از این نمایندگی در لواسان بزرگ و کوچک تاسیس شده است تا مشتریان در زمان کوتاه تری به خدمات تخصصی دسترسی داشته باشند.

–       تعمیرکاران ما با امکانات و تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می شوند.

–       تکنسین ها موظف هستند در پایان تعمیر یخچال گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند تا در صورت بروز همین مشکل در مدت اعتبار ضمانت نامه، خدمات بدون پرداخت هیچ هزینه ای ارائه شود.

–       در صورتی که تعمیرکار صلاح بداند برخی از قطعات یخچال عوض شود، اطمینان داشته باشید که در این مرکز تنها از قطعه های اصل با مدت اعتبار طولانی مدت استفاده خواهد شد.

–       این نمایندگی برای مشتریان خود خدمات مشاوره رایگان را در نظر گرفته است. گروهی از کارشناسان مسئول پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما عزیزان به صورت تلفنی هستند.

–       به منظور جلب اعتماد مشتریان، تمامی هزینه ها در یک فاکتور رسمی با مهر تایید نمایندگی به شما تحویل داده می شود.

–       با حمایت نمایندگی تعمیرات ال جی به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیر یخچال ال جی در لواسان نباشید چرا علاوه بر تخفیفات این مرکز ، تخفیف گارانتی را نیز دریافت خواهید نمود.  اگر ضمانت نامه یخچال همچنان اعتبار دارد، می توانید با ارائه آن به تعمیرکار، هزینه کمتری را پرداخت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 1669