1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر ال جی در لواسان

713 بازدید
تعمیر ماکروفر ال جی در لواسان

یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی تعمیر ماکروویو ال جی در لواسان است. شما میتوانید نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود را یافته و با آن تماس بگیرید. براساس لیست تماس ها، اولویت بندی انجام گرفته و تعمیرات در منزل شما شروع خواهد شد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر مایکروویو ال جی در لواسان

 

–       در نمایندگی ما دوره های آموزشی برای تعمیرکاران برگزار می گردد تا سطح دانش آن ها متناسب با دانش و پیشرفت جهانی بوده و در نتیجه سریع تر بتوانند وسیله را تعمیر کنند.

–       این طبیعی است که مشتریان در زمان خرابی ماکروفر نگران کیفیت تعمیر وسیله و کارایی آن بعد از رفع خرابی باشند. هدف ما این است که رضایتمندی مشتریان بوده  و در این راستا اقداماتی انجام داده ایم. برای مثال تعمیر ماکروویو در منزل شما انجام می گیرد تا نیازی به انتقال آن به نمایندگی وجود نداشته باشد.

–       تجهیزات لازم در اختیار تعمیرکاران و تکنسین ها قرار می گیرد تا برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

–       نمایندگی ما تعمیرکاران را موظف می کند تا بعد از تعمیر وسیله حتما گارانتی تعمیرات را تحویل دهند. ممکن است همین عیب مجددا بروز نماید. اگر این اتفاق در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، خدمات رایگان ارائه خواهد شد.

–       در صورتی که برای تعمیر مایکروویو ال جی در لواسان نیاز به تعویض برخی از قطعات وجود داشته باشد، تضمین می کنیم از قطعات اصلی و باکیفیت برای این منظور استفاده خواهد شد.

–       یکی از خدمات نمایندگی، ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان به صورت تماس تلفنی است. شما برای دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با مرکز تماس گرفته و از کارشناسان متخصص ما درخواست راهنمایی داشته باشید.

–       برای همه مشتریان مهم است تعمیر ماکروفر ال جی در لواسان بزرگ و کوچک تحت شرایط با کیفیت و قیمت مناسب انجام گیرد. به شما نوید می دهیم که تمامی مشتریان ما از تخفیفات ویژه نمایندگی برخوردار شده و  همچنین اگر گارانتی ماکروویو اعتبار داشته باشد، می توانید با ارائه آن به تعمیرکار هزینه کمتری را پرداخت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 1669