1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر ال جی مرکز تهران

688 بازدید
تعمیر ماکروفر ال جی در مرکز تهران

به منظور تعمیر ماکروفر ال جی در مرکز تهران به راحتی می توانید با نمایندگی تعمیرات ال جی در آن منطقه تماس گرفته و مشکل را با کارشناسان ما در میان بگذارید. در اسرع وقت رسیدگی به مشکل را تحت نظر تکنسین های ماهر آغاز می کنیم.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروویو ال جی در مرکز تهران

 

تعمیر ماکروفر ال جی یوسف آباد , تعمیر ماکروفر ال جی مطهری , تعمیر ماکروفر ال جی فاطمی , تعمیر ماکروفر ال جی عباس آباد , تعمیر ماکروفر ال جی جلفا , تعمیر ماکروفر ال جی خواجه اعبدا… , تعمیر ماکروفر ال جی بهجت اباد , تعمیر ماکروفر ال جی امام خمینی , تعمیر ماکروفر ال جی سهروردی , تعمیر ماکروفر ال جی آپادانا , تعمیر ماکروفر ال جی نیلوفر , تعمیر ماکروفر ال جی لاله زار , تعمیر ماکروفر ال جی جمهوری , تعمیر ماکروفر ال جی بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات تعمیر مایکروویو ال جی در مرکز تهران

 

1-   با حمایت به این نمایندگی شما وسیله خود را تحت شرایط کاملا علمی و استاندارد تعمیر خواهید نمود چرا که تمامی تعمیرکاران ما از نظر علمی و عملی توانمندی بالایی در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی دارند.

2-   لازم به ذکر است که  تنها تعمیرکارانی می توانند در نمایندگی مشغول به فعالیت می شوند که امتحان ورودی مرکز را با موفقیت سپری نمایند.

3-   در این نمایندگی دوره های آموزشی  با هدف ارتقا دانش تکنسین ها و نهایتا سطح کیفی خدمات برگزار می شود.

4-   نمایندگی ما در مرکز تهران چندین شعبه تاسیس نموده است تا امکان دسترسی بهتر به خدمات برای همه مشتریان وجود داشته باشد.

5-   برای تعمیر ماکروفر خود نگران بردن وسیله به محل تعمیر نباشید بلکه ما تعمیرکار را به خانه شما اعزام می کنیم. شما تنها باید با نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را با کارشناسان مطرح کنید.

6-   تضمین می کنیم که خدمات به بهترین شکل و تجهیزات کامل توسط تکنسین های حرفه ای انجام می گیرد.

7-   در صورتی که نیاز به تعویض برخی از قطعات ماکروفر باشد، ما متعهد می شویم از قطعات اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده خواهد شد.

8-   تمامی قطعه های به کار رفته در تعمیر ماکروویو دارای گارانتی طولانی مدت هستند.

9-   تعمیرکاران ما براساس قوانین نمایندگی موظف هستند که در پایان کار گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند.  در صورتی که همان عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، مسئولیت رفع آن بدون هیچ هزینه ای و با همان کیفیت اولیه بر عهده نمایندگی خواهد بود.

10- با هدف جلب اعتماد مشتریان، تمامی هزینه ها در یک فاکتور رسمی به مشتری تحویل داده می شود.

11- یکی دیگر از خدمات نمایندگی، ارائه مشاوره رایگان به صورت تلفنی برای شما مشتریان عزیز است.

12- اگر به دنبال این هستید که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت نمایید، لازم است بدانید که نمایندگی ما سعی دارد در راستای رفاه حال مشتریان، هزینه تعمیر ماکروفر را مقرون به صرفه محاسبه نماید.

در همین راستا اگر گارانتی وسیله اعتبار داشته باشد فراموش نکنید که با ارائه آن به نمایندگی، از تخفیفات بیشتری برخوردار خواهید شد.

13- یکی دیگر از خدمات نمایندگی، ارائه مشاوره رایگان برای شما کاربران است. اگر در مورد استفاده از ماکروفر و یا برخی عیوب سطحی در آن سوالی دارید می توانید با نمایندگی تماس گرفته و از راهنمایی های افراد متخصص به صورت رایگان کمک بگیرید.

 1669