1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در لواسان

1216 بازدید
تعمیر یخچال ساید باید ساید ال جی در لواسان

تفاوتی نمی کند در لواسان کوچک یا بزرگ ساکن هستید. در هر صورت، نمایندگی تعمیرات ال جی آماده خدمت رسانی جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در لواسان است. با نزدیک ترین شعبه در محل زندگی خود تماس گرفته و مشکل را با کارشناسان متخصص ما در میان بگذارید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر ساید باید ساید ال جی در لواسان بزرگ و کوچک

 

–       این نمایندگی چندین شعبه در شهر لواسان تاسیس و راه اندازی نموده است  تا مشتریان بتوانند به سهولت به یک مرکز معتبر دسترسی داشته باشند.

–       با هدف افزایش روز افزون کیفیت خدمات به مشتریان، دوره های آموزشی برای تعمیرکاران و کارشناسان در بازه های زمانی مشخص برگزار می کند.

–       تمامی تعمیرکاران و کارشناسان ما  همگی دارای مدارک علمی برتر جهت تعمیر وسایل الکتریکی معیوب بوده و سعی دارند عیوب دستگاه شما را به صورت کاملا ریشه ای برطرف سازند.

–       برای ما مهم است که  مشتری به جز نگرانی در مورد زمان تعمیر وسیله، استرس دیگری داشته باشند. به همین دلیل تعمیرات در محل را ارائه خواهیم کرد. بلافاصله بعد از تماس شما با نمایندگی، تعمیرکار در کوتاه ترین زمان به منزل شما مراجعه می کند.

–       تمامی تجهیزات را در اختیار تکنسین ها قرار می دهیم تا برای تعمیر وسیله بدون مشکل پیش برود.

–       اگر تعمیرکار لازم بداند که برخی از قطعات وسیله عوض شود، تضمین می کنیم از قطعه های اصل برای این منظور استفاده خواهد شد.

–       تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیر ساید باید ساید ال جی در لواسان دارای ضمانت نامه هستند.

–       تکنسین های ما موظف هستند بعد از تعمیر وسیله گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند تا در صورت بروز همین عیب در دستگاه در مدت اعتبار ضمانت نامه، هزینه ای از شما برای رفع عیب دریافت نشود.

–       در مورد هزینه تعمیر ساید بای ساید ال جی در لواسان لازم است بدانید که اگر گارانتی وسیله اعتبار داشته باشد، می توانید با ارائه آن به تعمیرکار هزینه مناسب تری را پرداخت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

نمایندگی تعمیرات lg

 1669