1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مرکز تهران

915 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مرکز تهران

تکنسین های با تجربه ما در نمایندگی تعمیرات ال جی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مرکز تهران هستند. کافی است با نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود تماس بگیرید.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مرکز تهران

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی یوسف آباد , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مطهری , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی فاطمی , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی عباس آباد , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جلفا , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خواجه اعبدا… , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بهجت اباد , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی امام خمینی , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی سهروردی , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی آپادانا , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیلوفر , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی لاله زار , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جمهوری , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در مرکز تهران

 

–       تعمیر ماشین لباسشویی در شرایط استاندارد و تحت نظر تکنسین های ماهر  انجام می گیرد.

–       لازم به ذکر است که تمامی متخصصین و کارشناسان ما در زمینه تعمیر وسایل برقی، مهارت بالایی دارند. این تیم به دلیل تسلط به سیستم طراحی ماشین لباسشویی، قدرت بالایی در عیب یابی و تعمیرات دارند.

–       در این نمایندگی با هدف ارتقا سطح علمی تعمیرکاران و در نتیجه بهبود کیفیت خدمات، دوره های آموزشی برای تعمیرکاران و کارشناسان خود برگزار می شود.

–       با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان، تنها تعمیرکارانی می توانند فعالیت خود را در این مرکز آغاز نمایند که آزمون ورودی را با موفقیت سپری کرده باشند.

–       اطمینان داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی در این نمایندگی بر اساس متدهای پیشرفته و در شرایط استاندارد انجام می گیرد.

–       در زمان خرابی ماشین لباسشویی اولین نگرانی مشتریان این است که چگونه این وسیله سنگین را به نمایندگی ببرند. اما لازم است بدانید که تنها کافی است با نمایندگی تماس گرفته و مشکل را به کارشناسان اطلاع دهید. در اسرع وقت تعمیرکار به منزل شما مراجعه نموده  و در حضور شما تعمیر وسیله را انجام می دهد.

–       ما تجهیزات لازم جهت تعمیر وسیله را در اختیار تکنسین ها قرار می دهیم تا عیب یابی و تعمیرات بدون مشکل پیش برود.

–       یکی از دغدغه های مشتریان برای تعمیر ماشین لباسشویی هزینه نهایی برای پرداخت است. شما در نتیجه اعتماد به نمایندگی، بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت خواهید نمود. اگر گارانتی وسیله دارای تاریخ اعتبار است، هزینه نهایی برای شما کمتر در نظر گرفته می شود.

–       با هدف جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان کار، گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند. در صورت بروز مجدد همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه، مسئولیت تعمیر ماشین لباسشویی بدون دریافت هزینه بر عهده نمایندگی خواهد بود.

–       به منظور جلب اعتماد مشتریان، تکنسین ها باید پس از تعمیر ماشین لباسشویی فاکتور با مهر تایید مرکز را در اختیار مشتری قرار دهند.

–       در این نمایندگی مشاوره رایگان به صورت تلفنی و تحت نظر کارشناسان متخصص شده و شما با یک تماس می توانید از راهنمایی های متخصصین ما در مرکز استفاده کنید.

–       در صورتی که تعمیرکار لازم بداند جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران برخی از قطعات تعویض شود، نمایندگی تعمیرات ال جی تعهد می دهد که تعمیرکاران ما از قطعات اصل برای این منظور استفاده کند که تمامی آن ها دارای گارانتی طولانی مدت هستند.

 1669