1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

مشخصات یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF640W

1147 بازدید
مشخصات یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF640W

یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF640W با داشتن کمپرسور اینورتر خطی و برچسب انرژی A صدایی کمتر و مصرف انرژی خیلی کمتری نسبت به مدل های مشابه ارائه می دهد. دیگر ویژگی های این یخچال فریزر بالا عبارت است از:

به دلیل دارا بودن سیستم درب Door-in-Door تنها با لمس یک دکمه می توانید به مواد غذایی دسترسی داشته باشید و نیازی به باز کردن درب اصلی و بیرون رفتن سرمای یخچال(تا 41 درصد) نیست. فیلتر هوای هوشمند با از بین بردن تقریبا 100 درصد باکتری ها و جریان هوای تازه در یخچال طراوت و تازگی مواد خوراکی شما را حفظ می کند.

دمای قفسه FRESH 0 Zone موجود در این یخچالِ فریزر بالای ال جی حدود صفر درجه است. این دما کمک می کند تا هم تازگی مواد حفظ شده و هم به انجماد کامل نرسند و بتوان به سرعت از آنها برای پخت و پز استفاده نمود.

سیستم Smart Diagnosis یا همان عیب یابی هوشمند نیز در این مدل وجود دارد. یعنی در صورت بروز مشکل با مرکز خدمات مشتریان ال جی تماس گرفته و سپس گوشی را مقابل یخچال بگیرید، از طرف یخچال سیگنالی برای کامپیوتر عیب یاب مرکز فرستاده و مشکل تشخیص داده می شود.

برای طراحی داخلی یخچال بالا فریزر ال جی مدل TF640W از طرح زیبا، بادوام و جدید الماس استفاده شده است. قفسه های یخچال از شیشه حرارت دیده ساخته شده و می توانند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. در کنار این ویژگی های کم نظیر یخ ساز فریزر نیز به صورت متحرک طراحی شده است تا هر زمان که به جای بیشتری نیاز داشتید آن را در بیاورید. همچنین نورپردازی های LED در بالای فریزر و قفسه های یخچال تسلط بیشتری به داخل آن فراهم نموده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669