1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS92WCR

981 بازدید
ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS92WCR

ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS92WCR یک ماکروفر نسبتا بزرگ با ابعاد 38 لیتر است که مناسب خانواده هایی با جمعیت کم تا زیاد می باشد. این ماکروفر دارای ویژگی های کاربردی بسیاری مانند یخ زدایی سریع و قفل کودک است که شما را نسبت به خرید علاقه مند خواهد کرد.

ویژگی های ماکروفر سولاردام ال جی MS92WCR

یکی از قابلیت های این ماکروفر که بارها از آن استفاده خواهید کرد، قابلیت گرم کردن غذا با دمای مناسب و در زمان کوتاه است. شما می توانید با استفاده از برنامه های پخت متعدد و متنوع طراحی شده در این ماکروفر تنها با استفاده از یک دکمه غذایی لذیذ و خوشمزه آماده کنید.

از دیگر ویژگی های این ماکروفر می توان به کباب گردان اشاره کرد که انتخابی بسیار مناسب برای افراد ساکن آپارتمان می باشد. گریل و ترد کردن از دیگر ویژگی های این ماکروفر است که به شما امکان پخت غذاهای رژیمی، فست فود و بسیار خوشمزه می دهد.

با استفاده از تایمر این دستگاه می توانید زمان روشن بودن دستگاه را برای زمان مشخصی تعیین کنید. در صورتی که پخت یک غذای خاص مورد نظر و مورد علاقه شما است، می توانید با استفاده از حافظه پخت دستگاه آن را برای پخت های بعدی به حافظه دستگاه بسپارید.

از دیگر ویژگی های این ماکروفر جریان هوای گرم به وسیله یک فن در تمام فضای داخلی و گرمایش از دو سمت پایین و عقب است. با این دو ویژگی تمامی بخش های غذا به یک اندازه حرارت دیده و کاملا مغز پخت می شوند.

ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS92WCR دارای ظرف مخصوص برای پخت با بخار است. از طرف دیگر شما می توانید برای پخت غذای مورد نظرتان از هیتر ذغالی استفاده کنید. این هیتر باعث آب دار ماندن و حفظ مواد معدنی غذا می شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669