1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در لواسان

803 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در لواسان

گروهی از تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات ال جی مسئول تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در لواسان هستند. این دسته از تعمیرکاران با سیستم طراحی وسیله به خوبی آشنا هستند. در نتیجه به دقت می توانند عیب اصلی را تشخیص دهند. در چنین شرایطی تعمیر ماشین لباسشویی به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر لباسشویی ال جی در لواسان کوچک و بزرگ

 

–       قطعا شما نیز به دنبال این هستید که تعمیر وسیله در شرایط استاندارد انجام گیرد. اطمینان داشته باشید که تمامی متخصصین ما از نظر علمی در سطح بالایی بوده و توانمندی خوبی در عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دارند.

–       در این نمایندگی دوره های آموزشی برای تکنسین ها برگزار می شود تا سطح علمی و عملی آن ها و در نتیجه کیفیت خدمات ارتقا یابد.

–        در زمان خرابی ماشین لباسشویی اولین نگرانی مشتری این است که چگونه وسیله را به محل تعمیر ببرد. با وجود حمایت نمایندگی ما  نیازی به این کار  نیست بلکه تعمیرکار به منزل شما خواهد آمد تا در حضور خودتان وسیله را تعمیر کند.

–       در صورتی که تعمیرکار لازم بداند برخی از قطعات تعویض شود، به شما اطمینان می دهیم از قطعه های اصلی برای این منظور استفاده شود. لازم است بدانید که تمامی این قطعات دارای گارانتی طولانی مدت هستند.

–       جهت کمک به مشتریان برای دریافت پاسخ سوالات خود از افراد متخصص، نمایندگی ما خدمات مشاوره رایگان را به صورت تلفنی برای  مشتریان توسط کارشناسان متخصص را ارائه می کند.

–       برای پرداخت هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی می توانید از تخفیف گارانتی استفاده کنید. اگر گارانتی وسیله اعتبار دارد حتما به تعمیرکار تحویل دهید.

–       تمامی هزینه ها در قالب یک فاکتور رسمی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

–       اگر چه ما به خدما تعمیرکاران خود اعتماد داریم ولی به هر حال ممکن است همین عیب مجددا روز نموده و در نتیجه هزینه شما هدر برود. نمایندگی ما متعهد می شود که  بعد از تعمیر ماشین لباسشویی  ال جی در لواسان گارانتی تعمیرات را به مشتریان تحویل دهد. در صورتی که  همین عیب مجددا  در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، مسئولیت تعمیر آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای بر عهده تعمیرکاران ما خواهد بود.

 

آشنایی با ما

 

 1669