1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس

749 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس

شما برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس دو راه حل در پیش روی خود دارید. از یک سو می توانید به یک تعمیرکار معمولی مراجعه کنید اما در این صورت تضمینی بر کیفیت تعمیر وسیله نخواهد بود. عاقلانه ترین کار این است که به سراغ مراکز معتبر همانند نمایندگی تعمیرات ال جی بروید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر لباسشویی ال جی در پردیس

 

–       نمایندگی ما با هدف ارتقا سطح علمی و عملی متخصصین خود، دوره های آموزشی را برای تکنسین های خود برگزار می کند. در نتیجه تعمیر وسیله با استانداردهای علیم و با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

–       با توجه به اینکه تمامی تکنسین های ما با  سیستم طراحی ماشین لباسشویی آشنا هستند، عیب یابی  و تعمیر وسیله با دقت و سرعت بالایی انجام می شود.

–       نمایندگی ما در این منطقه دارای چندین شعبه است تا مشتریان به راحتی به افراد متخصص دسترسی داشته باشند.

–       مهمترین نگرانی مشتریان در زمان خرابی ماشین لباسشویی  این است که این وسیله را چطور به محل تعمیر ببرند. شما حداقل به چند نفر نیرو نیاز دارید. اما لازم است بدانید که ما  مسئولیت جابجایی آن را از عهده شما برداشته و تعمیرات در محل را ارائه می کنیم. بعد از تماس شما با مرکز، کوتاه ترین زمان تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

–       در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات ماشین لباسشویی، به هیچ عنوان جای نگرانی نخواهد بود چرا که ما خود را موظف می دانیم از قطعه های اصلی و ارجینال استفاده شود که همگی دارای ضمانت نامه طولانی مدت هستند.

–       از دیگر  خدمات نمایندگی ما ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان است. در صورت نیاز به راهنمایی برای رفع عیوب سطحی ماشین لباسشویی و یا آگاهی در مورد برخی از برنامه های آن، می با یک تماس تلفنی با کارشناسان صحبت کرده و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

–       با هدف جلب اعتماد شما مشتریان از جهت کیفیت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در پردیس نمایندگی ما گارانتی تعمیرات را به مشتریان ارائه می کند. در این صورت اگر همین عیب مجددا در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد.

 

آشنایی با ما

 

 1669