1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی در پردیس

741 بازدید
تعمیر یخچال ال جی در پردیس

با ما می توانید تعمیر یخچال ال جی در پردیس را با خیال آسوده  و بدون نگرانی از کیفیت کار، به نمایندگی تعمیرات ال جی بسپارید در این صورت تضمین می کنیم که وسیله شما تحت نظر افرادی انجام می گیرد که مهارت بالایی در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی دارند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر یخچال الجی در پردیس

 

–       برای اطمینان از کیفیت خدمات لازم است بدانید که  کارشناسان ما مهارت بالایی در تعمیر یخچال داشته و متخصص در این حرفه هستند.

–       نمایندگی ما تکنسین ها را موظف می کند دوره های آموزشی این مرکز را سپری کنند تا تعمیر وسیله تحت شرایط استاندارد انجام گیرد.

–       تجهیزات کامل را در اختیار تعمیرکاران قرار میدهیم تا عیب یابی دقیق و علمی انجام شده و تعمیر آن سریع تر پیش برود.

–       مشتریان در زمان خرابی یخچال نگران این هستند که چگونه این وسیله سنگین را به محل تعمیر ببرند. لازم است بدانید که این نمایندگی خدمات در محل را ارائه می کند. بعد از تماس مشتری با ما، تعمیرکار مربوطه در اولین زمان با تجهیزات کامل به منزل شما خواهد آمد. در این صورت از نزدیک اهد عملکرد تکنسین ها خواهید بود.

–       تعمیر یخچال با متدهای پیشرفته انجام شده و خرابی به صورت ریشه ای حل می شود..

–       مشتریان اغلب این سوال را مطرح می کنند که اگر همین عیب باز هم بروز نمود، چه باید کرد؟ به منظور جلب اعتماد مشتریان نیز، گارانتی تعمیرات را به شما ارائه می کنیم. اگر همین مشکل در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ بدهد، خدمات رایگان را با همان کیفیت ارائه می کنیم.

–       ممکن است برای تعمیر یخچال لازم باشد برخی از قطعات عوض گردد. در این نمایندگی از قطعه های اصلی استفاده شده و تمامی آن ها گارانتی طولانی مدت دارند.

–       در مورد هزینه تعمیر یخچال ال جی در پردیس لازم است بدانید که  این مرکز برای شما هزینه مناسب را در ازای خدمات با کیفیت در نظر گرفته شده و در یک فاکتور رسمی ارائه می کند. اگر گارانتی اعتبار زمانی داشته باشد، حتما آن  را به تعمیرکار ارائه کنید تا  از تخفیفات بیشتری برخوردار شوید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669