1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل T1932AFPS5

1123 بازدید
ماشین لباسشویی ال جی مدل T1932AFPS5

ماشین لباسشویی ال جی مدل T1932AFPS5 یک دستگاه شست و شو با ظرفیت 12.5 کیلوگرم است که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. ویژگی های کاربردی این ماشین و کیفیت ساخت آن باعث شده افراد زیادی از آن استفاده کنند.

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی T1932AFPS5

این ماشین لباسشویی نیز مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که شما را قادر می سازد بسیاری از عیب های ماشین را خودتان پیدا کرده و مانند یک متخصص آن ها را برطرف کنید. این ماشین لباسشویی برای ایجاد گرما از یک هیتر داخلی استفاده می کند. هیتر در کنار کاهش مصرف انرژی، سرعت شست و شو را نیز افزایش می دهد. هیتر می تواند آب را تا 60 درجه سانتی گراد گرم کرده تا سر سخت ترین لکه ها نیز پاک شوند.

موتور این ماشین یکی از قوی ترین موتورهای موجود بوده و می تواند با سرعت بسیار بالای 1650 دور در دقیقه بچرخد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بسیار عالی در این دستگاه شست و شو به صورت کاملا حرفه ای است. در این شست و شوهای حرفه ای خیساندن، غلتاندن، پیچاندن، آب کشی پله ای و فیلتراسیون انجام شده و لباس ها همچون شست و شوی دستی تمیز می شوند.

موتور به کار رفته در دستگاه از نوع اینورتر و دیجیتال است. این موتور کم ترین آسیب را به بافت لباس وارد کرده، لرزش و صدای تولیدی را کاهش داده و طول عمر دستگاه را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل T1932AFPS5 به صورت درب از بالا طراحی شده و درب آن بسیار عریض است. از این رو شما می توانید به راحتی پتو و ملحفه های خود را نیز داخل آن قرار داده تا در نهایت دقت و کیفیت شسته شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669