1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS97CR

1023 بازدید
ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS97CR

ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS97CR با کیفیتی مثال زدنی تمام ویژگی های یک فر واقعی و سنتی را با هم دارد و به شما امکان پخت انواع غذاها و گریل های درجه یک را می دهد. برای ست شدن با آشپزخانه شما این محصول در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای تولید شده و طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد.

ویژگی های ماکروفر سولار دام پرشیا پلاس ال جی MS97CR

محفظه داخلی ماکروفر MS97CR به صورت مدور می باشد. این شکل از طراحی فضای بیشتری داخل ماکروفر ایجاد کرده و تمیز کردن آن نیز راحت­تر می باشد. مجهز به صفحه نمایش LED است و درب آن از بالا به پایین باز می شود. فن کانوکشن در این مدل گرما را در سراسر ماکروفر پخش کرده و همچنین از قسمت پایین نیز به غذا گرما می دهد. بنابراین با استفاده از آن غذاها و گریل هایی کاملا پخته و خوشمزه خواهید داشت.

مانند دیگر ماکروفرهای ال جی این مدل نیز از هیتر ابتکاری ال جی یعنی هیتر ذغالی نوری استفاده می کند. این نوع هیتر باعث جذب بیشتر و سریعتر گرما به غذا شده و نیازی به گرمادهی اولیه ندارد. به همین جهت هم غذاها بهتر طبخ می شوند و هم مصرف انرژی کمتری دارد.

با استفاده از ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS97CR می توانید انواع بخارپزها را نیز تهیه کنید. ضمن اینکه قابلیت پخت ترکیبی نیز در این مدل ماکروفر گنجانده شده است. با استفاده از این ماکروفر غذاها و خوارکی هایی همچون کیک، پیتزا و به طور کل هر چیزی که نیاز به حرارت از زیر دارد به خوبی اما سریعتر آماده می شود. بنابراین باعث صرفه جویی در زمان نیز می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669