1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی در بومهن

761 بازدید
تعمیر یخچال ال جی در بومهن

نمایندگی تعمیرات ال جی تضمین می کند که تعمیر یخچال ال جی در بومهن به بهترین شکل ممکن و براساس متدهای علمی انجام گیرد. این مسئله بسیار مهم است که خدمات براساس اصول علمی پیش برود تا نهایتا عیب رخ داده به صورت ریشه ای برطرف گردد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال الجی در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیر یخچال الجی در بومهن

 

–       به منظور جلب اعتماد شما، لازم است بدانید که تعمیرکاران و تکنسین های ما بسیار حرفه ای هستند زیرا دارای مدرک علمی معتبر در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی بوده و هم مهارت عملی در تعمیر انواع مدل یخچال دارند.

–       بهترین اقدام این نمایندگی، ارائه تعمیرات در منزل مشتری است. شما با حمایت متخصصین ما به هیچ عنوان نگران جابجایی یخچال نباشید. بلافاصله بعد از تماس مشتری، تعمیرکار در اولین فرصت به منزل شما آمده و شما شاهد تعمیر یخچال خواهید بود.

–       در صورتی که برای رفع عیب رخ داده در یخچال نیاز تعویض برخی از قطعات باشد، تضمین می کنیم که از قطعات اصلی استفاده می شود تا سلامت و کارایی دستگاه حفظ شود.

–       تعمیر وسیله بر اساس متدهای پیشرفته و تجهیزات کامل توسط تکنسین های ماهر انجام می گیرد.

–       تمامی تکنسین های ما موظف هستند در پایان تعمیر یخچال ضمانت نامه ای به مشتری تحویل می دهند. در صورتی که همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ بدهد، تعمیر مجدد آن به صورت رایگان توسط نمایندگی صورت می گیرد.

–       یکی از خدمات این مرکز، ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان است. شما می توانید پاسخ سوالات خود را با یک تماس تلفنی از افراد متخصص جویا شوند.

–       تمامی هزینه های مصرفی برای تعمیر یخچال در یک فاکتور با مهر رسمی به شما مشتریان تحویل داده می شود.

–       تعمیر یخچال ال جی در بومهن براساس شرایط استاندارد و هزینه مناسب انجام می شود. شما علاوه بر تخفیفات ویژه نمایندگی و از تخفیف گارانتی نیز برخوردار می شوید. البته اگر ضمانت نامه وسیله تاریخ اعتبار داشته باشد که در این صورت هزینه نهایی برای شما کمتر محاسبه خواهد شد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669