1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی مرکز تهران

861 بازدید
تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی مرکز تهران

به شما تضمین می دهیم که  تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مرکز تهران در نمایندگی تعمیرات ال جی به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت چرا که تکنسین های حرفه ای ما با دانش علمی بالا و به کمک متدهای پیشرفته علمی عیب یابی و تعمیرات وسیله را انجام می دهند.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی یوسف آباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی مطهری , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی فاطمی , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی عباس آباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی جلفا , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی بهجت اباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی امام خمینی , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی سهروردی , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی آپادانا , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی نیلوفر , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی لاله زار , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی جمهوری , تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

 

مزایای تعمیر ساید بای ساید ال جی در مرکز تهران

 

–        این نمایندگی دوره های آموزشی را برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران برگزار می کند تا دانش علمی و عملی آن ها متناسب با متدهای روز باشد.

–        لازم است بدانید که تکنسین های ما  به متدهای پیشرفته جهت تعمیر وسیله برقی تسلط داشته و در نتیجه سریع تر عیب رخ داده را برطرف خواهند نمود.

–        این مرکز برای سهولت کار مشتریان و رفاه حال آنان، تعمیرات در منزل را ارائه می کند تا مشتریان مجبور نباشند ساید بای ساید را به نمایندگی ببرند. تنها وظیفه شما این است که با مرکز تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود.

–        کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اختیار تکنسین ها قرار خواهد گرفت تا به بهترین شکل ممکن بتوانند عیب یابی و تعمیر وسیله را انجام دهند.

–        این نمایندگی در مرکز تهران دارای چندین شعبه بوده و شما به راحتی می توانید از راهنمایی و کمک افراد متخصص بهره مند شوید.

–        ممکن است خرابی رخ داده در وسیله به گونه ای باشد که لازم باشد برخی از قطعات آن تعویض گردد. در این صورت تضمین می کنیم که کلیه قطعات به کار رفته در ساید بای ساید اصل و با گارانتی طولانی مدت خواهد بود.

–        به منظور جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان تعمیر یخچال ساید بای ساید حتما گارانتی تعمیرات را با مهر تایید نمایندگی ارائه نمایند تا در صورت بروز همین مشکل در مدت اعتبار ضمانت نامه، از خدمات مجدد مرکز به صورت رایگان بهره مند شوند.

–        شما می توانید تنها با یک تماس با نمایندگی از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید. گروهی از کارشناسان موظف هستند با راهنمایی های خود به شما کمک کنند تا حتی عیوب سطحی در وسیله را بدون نیاز به تعمیرکار حل کنید.

–        لازم می دانیم که تمامی مخارج جهت تعمیر وسیله را در یک فاکتور رسمی لیست نموده و به مشتری تحویل دهیم.

–        هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مرکز تهران به گونه ای محاسبه می شود تا مشتریان بهترین تجربه مالی را داشته باشند. در نتیجه هم نمایندگی تخفیفاتی را برای شما در نظر گرفته و هم اینکه گارانتی  وسیله در کاهش هزینه ها لحاظ خواهد شد.

 1669