1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در بومهن

869 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در بومهن

با وجود نمایندگی تعمیرات ال جی به هیچ عنوان نگران تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در بومهن نباشید. تنها کافی است با این مرکز تماس گرفته و از این پس تمامی امور را به متخصصین ما بسپارید. شما در زمان کوتاهی وسیله خود را مانند روز اول تحویل خواهد گرفت.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مزایای تعمیر لباسشویی ال جی در بومهن

 

–       تمامی کارشناسان و تکنسین های ما تخصص علمی و عملی بالایی در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی داشته و در نتیجه عیب یابی ماشین لباسشویی با دقت انجام خواهد گرفت.

–       در نمایندگی دوره های آموزشی با این هدف برگزار می شود که سطح علمی و عملی آن تعمیرکاران ارتقا یابد.  در نتیجه اطمینان می دهیم که کیفیت کار بسیار بالا خواهد بود.

–        مشتریان در زمان خرابی برگزاری  دوره های آموزشی نگران هستند که چگونه این وسیله سنگین را به نمایندگی منتقل کنند و  لازم است چند نفر نیروی کمکی داشته باشید. اما این نوید را می دهیم  که ما  مسئولیت جابجایی آن را از عهده شما برداشته و بعد از تماس با مرکز، در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

–       در صورتی که لازم باشد برای تعمیر ماشین لباسشویی برخی از قطعات تعویض گردد، تضمین می کنیم  که  از قطعه های اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده کنیم و همه آن ها دارای ضمانت نامه طولانی مدت هستند.

–       لازم به ذکر است که در نمایندگی ما تنها افرادی می توانند مشغول به کار شوند که امتحان ورودی مرکز را با موفقیت سپری کنند.

–       یکی دیگر از خدمات این مرکز، ارائه مشاوره رایگان به مشتریان توسط کارشناسان متخصص است. شما با یک تماس تلفنی می توانید از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

–       به منظور جلب اعتماد شما مشتریان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در بومهن نمایندگی ما تعمیرکاران را موظف می داند گارانتی تعمیرات را به مشتریان تحویل دهند. در این صورت اگر همین عیب مجددا در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد.

 

آشنایی با ما

 

 1669