1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-966S

596 بازدید
ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-966S

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-966S را می‌توانید در دو رنگ سفید یا نقره ای به فراخور آشپزخانه خود تهیه کنید. این ماشین لباسشویی درب از جلوی جدید ال جی از طراحی شیک و پیشرفته‌ای برخوردار بوده و چهره آشپزخانه شما را عوض می کند. از الگوی  دستی شش حرکتی برای شست و شو استفاده کرده و لباس ها را خیلی تمیز تر به شما تحویل می دهد. موتور آن اینورتر دایرکت درایو بوده و ۱۰ سال ضمانت دارد.

ویژگی ها

دیگر نگران خشک کردن لباس هایتان نباشید زیرا در ماشین لباسشویی ۹ کیلوگرمی ال جی مدل WM-966S شستشو و خشک کردن به صورت کامل انجام می شود. این ماشین لباسشویی از فناوری اکو هیبرید بهره می برد. این فناوری مصرف آب و انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و زمان لازم برای خشک کن را کم می کند.

اگر در حین شست و شو بخواهید لباسی را به ماشین اضافه کنید کافیست از گزینه Add Item استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید به دلایل امنیتی در دماهای بالاتر از ۴۰ درجه درب ماشین لباسشویی باز نمی شود.

در ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-966S برنامه شست و شوی Allergy Care Cycle طراحی شده است است. در این برنامه لباس ها با بخار خیلی زیاد شست و شو داده می شوند. این بخار بدون آنکه به بافت لباس آسیب برساند مواد حساسیت زا را از آن پاک کرده، بوی بد و چروک را از بین برده و نرمی و لطافت زیادی به لباس می بخشد.

با استفاده از فناوری SmartThinQ می‌توانید از راه دور و با استفاده از گوشی تلفن ماشین لباسشویی را روشن و کنترل کنید. حتی می توانید میزان آب و برق مصرف شده توسط آن را نیز مشاهده کرده و برنامه های جدید شست و شو دانلود کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669