1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S

553 بازدید
ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S یکی دیگر از دستگاه های برقی لوازم خانگی از این برند محبوب و جهانی است که دارای قابلیت های ویژه و بسیار پر کاربرد است. یکی از ویژگی های اصلی این ماشین قابلیت اضافه کردن لباس حین شست و شو است که افراد زیادی را مشتاق به خرید می کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S

این ماشین لباسشویی دارای مصرف آب و برق پایین و برچسب انرژی A+ است که خیال شما را بابت هزینه های آخر ماه کاملا آسوده خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این ماشین می توان به 6 حرکت شست و شوی حرفه ای اشاره کرد که باعث می شود لباس به طور کامل و مانند شست و شوی دستی تمیز شود.

در شست و شوی حرفه ای لباس ها در جهت های مختلف چرخیده شده و با بیشترین سطح تماس به دیواره دیگ می چسبند. در نتیجه آب با فشار و مقدار بیشتری به الیاف آن وارد می شود. از طرف دیگر حین شست و شو عملیاتی مانند فیلتراسیون، غلتادن و پیچاندن نیز روی لباس ها انجام می شود.

این ماشین لباسشویی از تکنولوژی بخارشوی بهره مند بوده و شما می توانید با کمک آن لباس های حساس خود را به خوبی بشوئید. سرعت چرخش موتور آن 1400 دور در دقیقه است که می تواند تمامی لکه های لباس را به طور کامل برطرف کند. . قفل کودک به کار رفته در دستگاه نیز ایمنی آن را تا اندازه زیادی تضمین می کند.

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2Sدارای برنامه های شست و شوی مختلف مانند شست و شوی لباس های تیره و یا سفید، لباس کودک، لباس های جین، لباس های حساس و غیره است. ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S دارای سیستم عیب یاب هوشمند بوده و نیاز شما را به تعمیرکار و متخصص تا حد زیادی برطرف می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669