1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل TL160S

580 بازدید
ماشین لباسشویی ال جی مدل TL160S

ماشین لباسشویی ال جی مدل TL160S درب از بالا می باشد. این محصول به تازگی وارد بازار شده و قابلیت های زیادی دارد. ظرفیت این ماشن لباسشویی ال جی 16 کیلوگرم می باشد. این ظرفیت بالا امکان شست و شوی انواع لباس های سنگین، پتو و … را در منزل فراهم می کند.

ویژگی ها

·       ماشین لباسشویی LG TL160S مجهز به هیتر می باشد. این هیتر دمای آب را تا 60 درجه سانتی گراد بالا برده و بدین ترتیب میزان لکه بری و تمیزی لباس ها را افزایش می دهد.

·       موتور اینورتر دایرکت درایو به کار رفته در این ماشین باعث افزایش بهینه 20 درصدی عملکرد شستشو می شود. همچنین 27.5 درصد مصرف آب و 19.5 درصد نیز در مصرف برق صرفه جویی می کند.

·       استفاده از شش حرکت(6Motion) پیچاندن، غلطاندن، تاباندن، چرخاندن، پله ای و فیلتراسیون در هنگام شست و شو باعث تمیزی هرچه بیشتر لباس ها می شود.

·       جنس دیگ ماشین لباسشویی ال جی مدل TL160S از استیل ضد زنگ می باشد. از دیگر خواص این استیل می توان به آنتی باکتریال بودن اشاره نمود.

·       برنامه های Stain Care Course و Allergy Care Course دو برنامه شست و شوی کاربردی در این ماشین هستند. برنامه اول پاکسازی لکه هایی مانند چای و قهوه و برنامه دوم از بین بردن آلودگی های حساسیت زا را بر عهده دارند.

·       با استفاده از فن آوری Tube Clean دیگ ماشین لباسشویی از هر گونه آلودگی و ذرات ریزی که به آن چسبیده است پاک می شود.

·       صفحه بالایی ماشین از شیشه ضد خش ساخته شده و یک صفحه نمایش LCD بزرگ برای مدیریت ماشین طراحی شده است.

·       در زمان آب کشی و در حین پر شدن دیگ، نازل Jet Spray آب را بر روی لباس ها با قدرت می پاشد تا لباس ها کاملا خیس بخورند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669