1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی تایتان ال جی مدل WM-L1050S

629 بازدید
ماشین لباسشویی تایتان ال جی مدل WM-L1050S

ماشین لباسشویی تایتان ال جی مدل WM-L1050S را می توان یکی از بهترین های ال جی دانست. ظرفیت این ماشین 10.5 کیلوگرم بوده و برای شست و شو از روش دستی 6motion تبعیت می کند. استفاده از این روش باعث می شود آسیب کمتری به الیاف پارچه وارد شد.

ویژگی ها

·       تکنولوژی Tutbo Wash: در این تکنولوژی به مدت دو دقیقه آب با فشار و به صورت دوش بر روی لباس ها پاشیده می شود تا آب کشی بهتری داشته و تمیز تر شوند. این تکنولوژی ضمن آنکه لباس ها را تمیزتر می شوید تا 15 درصد در مصرف برق و 40 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند.

·       موتور اینورتر دایرکت درایو: سکوت و سکون را در ماشین لباسشویی تایتان ال جی تجربه کنید. لرزش وصدای کمتر یکی از شاخص های اصلی این نوع موتور می باشد.

·       Add Item: اگر در حین شست وشو متوجه شدید لباس چرکی را فراموش کرده اید جای نگرانی نیست. با استفاده از Add Item می توانید کار ماشین را موقتا متوقف و لباس را به آن اضافه کنید.

·       True Steam: با وجود این فن آوری در ماشین لباسشویی تایتان ال جی مدل WM-L1050S برای همیشه با آلرژی های ناشی از لباس، چروک، بوی بد و خشکی لباس ها خداحافظی کنید.

·       دیگر مشخصات: ماشین لباسشویی تایتان ال جی قابلیت اتصال به WIFI و کنترل از راه دور توسط موبایل را دارد. یک صفحه کنترل تمام لمسی و شیک برای آن طراحی شده است. می توانید لباس ها را با بخار شست دهید و یا از شست و شوی سریع و کامل استفاده کنید. در مجموع 14 برنامه شست و شو و 17 آپشن اضافی در این ماشین در اختیار شماست.

نمایندگی تعمیرات ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669