1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماکروفر سولار دام ال جی مدل MS93WCR

1088 بازدید
ماکروفر سولار دام ال جی مدل MS93WCR

ماکروفر سولار دام ال جی مدل MS93WCR در دو رنگ سفید و نقره ای موجود بوده و شما می توانید هر کدام از آن ها را مطابق میل و سلیقه خود انتخاب کنید. فضای داخلی این دستگاه به صورت تمام استیل و از جنس بسیار عالی ساخته شده که مقاومت حرارتی بالایی دارد.

ویژگی های ماکروفر سولار دام ال جی MS93WCR

اگر شما نیز از افرادی  علاقه مند به کباب هستید، این ماکروفر با داشتن جوجه گردان به شما این امکان را می دهد که این غذای لذیذ را حتی در آپارتمان آماده کنید. ظرفیت این ماکروفر 38 لیتر بوده و می تواند حجم قابل توجهی از مواد غذایی را در خود جای دهد.

اگر در برنامه های غذایی خود رژیم خاصی دارید، می توانید دستگاه را در حالت بخارپز قرار داده و مواد غذایی را به شکلی کاملا سالم تهیه کنید. علاوه بر پخت با بخار، شما می توانید مواد مختلف از گوشت و مرغ و سبزیجات را بدون نیاز به روغن گریل کرده و میل کنید.

روش های دیگر پخت در این ماکروفر شامل پخت با امواج، کانوکشن، گریل و پخت ترکیبی است که شما را در تهیه هر نوع غذا یاری می دهد. علاوه بر تمامی روش های ذکر شده در بالا، پخت با نور روش دیگری است که باعث آب دار ماندن و مغز پخت شدن مواد غذایی می شود.

این ماکروفر ال جی نیز از فناوری هیتر ذغالی بهره برده است. هیتر ذغالی در کنار کاهش مصرف انرژی باعث پخت متفاوت و لذیذ غذاها می شود.

صفحه نمایش LED به کار رفته روی این دستگاه شما را قادر می سازد که در هر لحظه اطلاعات مورد نیازتان را به صورت واضح ببینید. فن چرخش هوا و انتقال حرارت از پایین و پشت از دیگر ویژگی های این ماکروفر است که باعث پخت هر چه بهتر غذا می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669