1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماکروفر سولارکانوکشن ال جی مدل SC-3245BCR

572 بازدید
ماکروفر سولارکانوکشن ال جی مدل SC-3245BCR

اگر در اندیشه خرید یک ماکروفر زیبا، مدرن و پرکاربرد هستید پیشنهاد ما ماکروفر سولارکانوکشن ال جی مدل SC-3245BCR می باشد. این ماکروفر زیبا انواع قابلیت های مورد نیاز برای پخت یک غذای خوشمزه و سالم را داشته و ظرفیت بالایی دارد. ویژگی های این محصول ال جی را در ادامه خواهید دید.

1    گنجایش ماکروفر SC-3245BCR حدود 32 لیتر می باشد و تمام پارامترهای لازم یک ماکروفر همچون تایمر، یخ زدایی، ترد کردن، قفل کودک، گریل، جوجه گردان، یخ زدایی سریع و … را دارد. اما این تمام ماجرا نیست.

2    به دلیل استفاده از هیتر ذغالی که خلاقیتی از شرکت ال جی می باشد، حرارت کامل به درون غذا نفوذ کرده و به خوبی فرهای سنتی مغز پخت می شود. همچنین استفاده از پخت نوری موجب می گردد بیرون غذاهای شما ترد و داخل آن نرم و آبدار باقی بماند.

3    ماکروفر سولار کانوکشن ال جی مدل SC-3245BCR نسبت به دیگر فرهای برقی 40 درصد مصرف انرژی کمتری دارد. این مصرف بهینه نشانه صرفه اقتصادی این محصول می باشد.

4    فن کانوکشن تعبیه شده در این ماکروفر حرارت را به صورت یکنواخت در آن پخش کرده و باعث پخت یا گریل شدن هر چه بهتر غذاها می شود.

5    یکی از ویژگی های جالب در ماکروفر سولارکانوکشن ال جی مدل SC-3245BCR سیستم کنترل دمای گریل می باشد. در اکثر ماکروفرها گریل تنها دو حالت روشن یا خاموش دارد. اما در این ماکروفر ال جی می توانید دمای گریل را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

نمایندگی تعمیرات ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669