1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

چگونه لوله تخلیه فریزر را تمیز کنیم؟

1223 بازدید
چگونه لوله تخلیه فریزر را تمیز کنیم؟

یخچال منزل شما معمولاً یک لوله تخلیه دارد که به سینی تخلیه بیرونی زیر فریزر منتهی می شود. گهگاهی این لوله تخلیه ممکن است در اثر راکد ماندن آب درون یخچال مسدود شود. در فریزر، آبی که راکد می ماند به یخ تبدیل می شود و ممکن است مشکلات مربوط به برفک زدایی یا عدم وجود سرمای کافی را به وجود بیاورد.

هشدار: پیش از اینکه نسبت به تست یا تعمیر قطعات الکتریکی اقدام فرمایید، اصول ایمنی مربوطه را مطالعه نمایید.

پیش از تمیز کردن لوله تخلیه، یخچال را از برق کشیده یا از طریق جعبه فیوز یا پنل قطع جریان، برق را قطع کنید تا به این طریق از برق گرفتگی جلوگیری به عمل آورید.

یک مسیر تخلیه به بیرون برای فریزر و یک مسیر تخلیه دیگر برای یخچال وجود دارد. در برخی از مدل های فریزر، آب ممکن است به دیوار پشتی تخلیه شود. این مدل ها در واقع آب را از طریق دیوار به سمت بخش تخلیه یخچال در کف هدایت می کنند. در موارد دیگر، ممکن است لوله تخلیه ای وجود داشته باشد که آب را به خارج از فریزر هدایت می کند. لوله تخلیه در یخچال یا در کف یخچال و زیر قرار گرفته یا زیر سبزی خردکن یا در دیوار پشت قیف تخلیه قرار دارد.

در مدل های ساید بای ساید، فریزر و یخچال احتمالاً هر کدام یک خروجی به سمت سینی تخلیه در زیر خود دارند.

مسیر تخلیه را با فشار محلول آب و سفید کننده یا آب و جوش شیرین به کمک یک سرنگ تمیز کنید. اگر این محلول جریان نیافت، به طول 5/2 سانتیمتر لوله منعطفی را وارد لوله تخلیه نمایید تا مواد مسدود کننده از لوله تا سینی تخلیه هدایت شوند. پس از تمیز شدن لوله تخلیه از مواد مسدود کننده، لوله منعطف را بیرون بیاورید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669