1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهرانسر

372 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهرانسر نگران پیدا کردن یک تعمیرکار و  مرکز تعمیر مناسب هستید، پیشنهاد ویژه ما به شما استفاده از خدمات ویژه نمایندگی تعمیر برند ال جی است. به شما اطمینان می دهیم که ما در این مرکز بهترین ها را گرد هم آورده ایم تا بتوانید با خیال آسوده شاهد تعمیر اصولی ماشین لباسشویی خود شوید.

 

شماره تماس تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تهرانسر 

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای استفاده از نمایندگی برای تعمیر لباسشویی ال جی در تهرانسر

 

ما ادعا می کنیم که در این نمایندگی تعمیر ال جی بهترین ها و بهترین خدمات را مورد استفاده قرار داده ایم. برای اثبات این ادعا با خدمات ما در این مرکز آشنا شوید:

–      از آن جا تعمیر مدارهای برقی کاری تخصصی است، ما پرسنل و تعمیرکاران خود را بعد از قبولی در آزمون های تخصصی انتخاب کرده که هم مهارت کافی داشته و هم در کار خود با تجربه باشند. از طرف دیگر به طور پیوسته برای آن ها دوره هایی برگزار می شود تا در جریان علم روز و تغییرات قرار بگیرند.

–      ما برای وقت و رفاه حال شما احترام قائل هستیم. از این رو تعمیر ماشین لباسشویی در محل سکونت شما انجام می شود و شما نیازی به حمل و جابجا کردن آن ندارید.

–      از آن جا که همه شما عزیزان ساعات بسیاری را در منزل نیستید، پاسخگویی ما به شما و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته انجام می شود. شما می توانید در هر زمان با ما تماس گرفته و زمان اعزام تعمیرکاران را خودتان تعیین کنید.

–      برای کسب اطمینان و رضایت خاطر شما، تعمیرکاران ما بعد از تعمیر به شما گارانتی و ضمانت نامه می دهند تا در صورت بروز هرگونه مشکل آن را برای شما رفع کنند.

–      اگر قطعه ای از ماشین لباسشویی خراب شده باشد، ما آن را برای شما تهیه خواهیم کرد. به شما این اطمینان را می دهیم که تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی ال جی در تهرانسر اصل، اورجینال و درجه یک می باشد.

 1669