1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماکروفر نئوشف ال جی مدل MC65R

1008 بازدید
ماکروفر نئوشف ال جی مدل MC65R

با استفاده از ماکروفر نئوشف ال جی مدل MC65R انواع غذاهای دلخواهتان را در یک چشم به هم زدن طبخ کرده و از یک سفره رنگین در کنار عزیزانتان لذت ببرید. این ماکروفر جدید ال جی ابعاد کوچکتری داشته و برای آشپزخانه های کوچک نیز قابل استفاده است. اما برعکس ابعاد کمتر فضای داخلی بیشتری دارد.

ویژگی های ماکروفر نئوشف ال جی MC65R

–    اینورتر هوشمند: ماکروفر MC65R مجهز به اینورتر هوشمند است که منجر به قابلیت کنترل دقیق دما می شود. این قابلیت پخت انواع غذاها، یخ زدایی و گرم کردن مواد غذایی را به صورت یکنواخت و سریع فراهم می کند.

–    پخت سریع انواع غذاها: ماکروفر نئوشف ال جی مدل MC65R توانی بالغ بر 1200 وات دارد. بنابراین می توانید انواع غذاها، کباب ها و گریل های خوشمزه و کاملا پخته را در زمانی کمتر آماده کنید.

–    هیتر ذغالی نوری: در نئوشف ال جی MC65R از هیتر ذغالی نوری استفاده شده است. این هیتر جذب گرما را در غذا افزایش داده و غذایی مغز پخت به شما تحویل می دهد. درست همانند طبخ سنتی روی ذغال.

–    سازگاری: ماکروفر MC65R حتی در مناطقی که ولتاژ برق پایینی دارند به خوبی کار کرده و خود را با شرایط وفق می دهد.

–    پخت غذاهای سالم: با استفاده از برشته و سرخ کردن سالم این ماکروفر می توانید با حداقل روغن غذاهای لذیذی همچون سیب زمینی سرخ کرده یا استیک درست کنید.

–    تخمیر ماست: علاوه بر گرم کردن، سرخ کردن و فر ماکروویو از نئوشف MC65R برای درست کردن ماست نیز می توانید استفاده کنید.

–    روکش آنتی باکتریال: روکش داخلی ماکروفر نئوشف ال جی مدل MC65R هم خاصیت آنتی باکتریال تا 99.999 دارد و هم به لطف فن آوری Easy Clean به راحتی تمیز می شود.

 

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669