1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مدل WM-SG120CW

895 بازدید
ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مدل WM-SG120CW

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مدل WM-SG120CW همچون دیگر محصولات سری سیگنیچر ال جی یک دستگاه پیشرفته و مدرن می باشد. در این دستگاه ضمن یک طراحی خلاقانه و فنی اصالت محصول نیز کاملا حفظ شده است.

ویژگی ها

1  TwinWash : با استفاده از ماشین لباسشویی سیگنیچر ال جی می توانید دو سری لباس را به صورت همزمان شست و شو دهید. ظرفیت ماشین اصلی 12 کیلوگرم و مینی واش آن 2 کیلوگرم می باشد.

2: انتخاب ماشین لباسشوی LG SIGNATURE بسیار هوشمندانه است. زیرا به لطف فن آوری Centum System لرزش و صدای ماشین بسیار کم شده و نیز موتور اینورتر دایرکت درایو آن نیز تا 20 سال ضمانت دارد.

3: با استفاده صفحه نمایش LCD و بزرگ این ماشین می توانید همزمان دو برنامه شست و شو را مدیریت کنید. حتی از گزینه My Pattern می توانید الگوی کاربری مخصوص به خود را بر اساس برنامه های شست و شویی که بیشتر استفاده می کنید بسازید.

4: یک نوآوری دیگر در ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مدل WM-SG120CW سیستم اتوماتیک استفاده از شوینده است. کافی است مخزن شوینده را پر کنید سپس خود ماشین به تناسب لباس ها از شونده استفاده می کند. معمولا مخزن پر تا 20 شست و شو جوابگو می باشد.

5: این ماشین لباسشویی از فن آوری SmartThinQ بهره می برد. با استفاده از این تکنولوژی می توانید ماشین را از راه دور کنترل کرده یا برنامه های شست و شوی جدید برای آن دانلود کنید.

6: ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مدل WM-SG120CW از الگوی 6 حرکتی برای شست و شو استفاده می کند. خشک کن 100 درصد و شست و شوی سریع و کامل نیز دارد. 24 برنامه شست و شو داشته و از سیستم عیب یابی هوشمند، سنسور تعیین وزن لباس و تکنولوژی بخار برخوردار است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669