1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی گیشا

332 بازدید
تعمیر یخچال ال جی

یکی از خدمات ویژه نمایندگی تعمیر ال جی در غرب تهران، تعمیر یخچال ال جی گیشا است که به صورت شبانه روزی ارائه می شود. برای بهره گیری از این خدمات می توانید با شماره های ما تماس گرفته و با کارشناس مربوطه صحبت کنید.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال ال جی گیشا

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات یخچال ال جی گیشا در نمایندگی

 

ما در این نمایندگی به دنبال آن هستیم که تعمیر یخچال و دیگر وسایل برقی را با کم ترین زحمت و دردسر برای شما انجام دهیم. از این رو برای تعمیر لازم نیست یخچال را از خانه جابجا کرده و تعمیر در منزل شما انجام خواهد شد.

–   تعمیر هر وسیله برقی نیازمند تخصص، تجربه و مهارت در همان زمینه است. ما به این مساله کاملا واقف بوده و برای هر وسیله برقی تعمیرکارانی متخصص در همان زمینه را به کار خواهیم گرفت.

–   از آن جا که علم روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است، ما به طور مداوم با برگزاری دوره هایی پرسنل خود را در جریان تغییرات قرار می دهیم.

–   در صورتی که نگران هزینه های تعمیر وسایل برقی خود هستید، ما هزینه ها را تا مناسب ترین مقدار کاهش داده تا پرداخت آن برای شما سخت نباشد.

–   از آن جا که تهیه و خرید قطعات داخلی وسایل برقی اورجینال سخت است، در صورت نیاز به تعویض نمایندگی آن را تهیه خواهد کرد.

–   ارائه خدمات از جمله پاسخگویی به تماس های تلفنی و اعزام پرسنل توسط ما در این نمایندگی تعمیر ال جی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

–   در تماس تلفنی شما، به اپراتور و کارشناس مربوطه وصل شده و از مشاوره رایگان بهره خواهید برد.

–   ما در این مرکز تعمیر یخچال ال جی گیشا را در کوتاه ترین زمان ممکن و اسرع وقت با کمک تجهیزات مدرن و جدید انجام خواهیم داد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669