1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی بیمه

353 بازدید
تعمیرات لوازم خانگی ال جی

بدون هیچ نگرانی از خرابی یخچال منزل خود، می توانید با خیال آسوده تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی بیمه خود را به ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی بسپارید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس گرفته و درخواست دریافت خدمات کنید. ما در اسرع وقت برای تعمیر در منزل شما حاضر خواهیم شد.

 

شماره تماس تعمیرات ساید بای ساید ال جی در بیمه

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

تمایز تعمیر ساید ال جی در محله بیمه توسط نمایندگی با شرکت های مشابه

 

ما در این مرکز به دنبال کسب رضایت صد در صدی شما عزیزان هستیم تا یخچال شما بعد از تعمیر تا سال ها مانند روز اول برای شما کار کند. جهت رفاه حال شما عزیزان، خدماتی در این مرکز ارائه می شود که ما را نسبت به شرکت های مشابه متمایز می کند. با گوشه ای از این خدمات آشنا شوید:

–       بدون شک یکی از نگرانی های شما جابجا کردن این وسیله سنگین خانگی به تعمیرگاه است. ما در این نمایندگی پرسنل خود را به منزل شما اعزام کرده و شما نیازی به انتقال یخچال ندارید.

–       اگر نگران پرداخت هزینه های بالای تعمیر یخچال هستید، ما تعرفه خدمات را تا اندازه ممکن برای شما کاهش داده ایم.

–       اگر خرابی یخچال ناشی از خرابی یکی از قطعات داخلی باشد، ما آن را با یک قطعه درجه یک و اصل تعویض خواهیم کرد.

–       پاسخگویی ما به شما به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید در هر ساعتی با ما تماس گرفته و زمان دریافت خدمات را خودتان تعیین کنید.

–       ما چنان به کیفیت کار خود اطمینان داریم که یخچال تعمیر شده را تا مدت ها برای شما ضمانت می کنیم. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل مجدد می توانید با ما تماس بگیرید.

–       تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی بیمه ، یکی از خدمات تخصصی ما در نمایندگی تعمیر محصولات این برند است که توسط کادری متخصص و مجرب در این زمینه انجام می شود.

 

آشنایی با ما

 

 

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی

 1669