1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی بلوار فردوس

313 بازدید
تعمیرات لوازم خانگی ال جی

ما به شما اطمینان می دهیم تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی بلوار فردوس را ما به صورت کاملا تخصصی و با متدهای جدید و مهندسی انجام می دهیم. از آن جا که شما برای خرید یخچال هزینه نسبتا زیادی پرداخت می کنید، در صورت بروز مشکل و خرابی حتما تعمیر آن را به افرادی متخصص و حرفه ای بسپارید.

 

شماره تماس تعمیرات ساید بای ساید الجی بلوار فردوس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

تعمیر ساید بای ساید ال جی بلوار فردوس

 

یکی از معتبرترین مراکزی که می توانید برای تعمیر دستگاه های برقی انتخاب کنید، نمایندگی های تعمیر محصولات آن برند است. ما در نمایندگی تعمیر محصولات برند ال جی، خدمات ویژه زیر را برای شما عزیزان درنظر گرفته ایم تا با خیال آسوده تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید.

–      تعمیرکاران ما، بعد از انجام کار و تعمیر یخچال به شما گارانتی و ضمانت نامه داده می شود تا از جهت کیفیت کار خیالتان آسوده باشد.

–      در صورتی که با عملکرد یخچال و قطعات آن آشنایی ندارید، می توانید با ما تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

–      پرسنل ما در این نمایندگی دوره های تخصصی و حرفه ای گذرانده و در کار خود بهترین هستند.

–      در صورت نیاز به تعویض یکی از قطعانت داخلی یخچال، شما نیازی به خرید آن ندارید. ما تمامی قطعات مورد نیاز شما را تهیه خواهیم کرد.

–      با وجود قطعات فیک و تقلبی موجود در بازار، ما اصل بودن و درجه یک بودن قطعات مورد استفاده را به شما عزیزان اطمینان می دهیم.

–      صفر تا صد تعمیر یخچال در منزل شما انجام شده و شما نیاز به حمل یخچال به بیرون ندارید.

–      ارائه خدمات و پاسخگویی به تماس های تلفنی به صورت 24 ساعته انجام شده و شما می توانید زمان مناسب برای تعمیر ساید بای ساید الجی بلوار فردوس را خودتان تعیین کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669