1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی چیتگر

352 بازدید
تعمیر یخچال ال جی

همشهریان محترم تهرانی در صورتی که برای تعمیر یخچال ال جی چیتگر ، به دنبال یک تعمیرکار کاربلد، متخصص با تجربه هستید،  می توانید روی ما حساب کنید. تنها لازم است هم اکنون تلفن همراه یا تلفن ثابت خود را برداشته و با با ما در این نمایندگی تعمیر ال جی تماس بگیرید.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال ال جی چیتگر

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیرات یخچال ال جی چیتگر توسط نمایندگی

 

نمایندگی تعمیر ال جی رضایت خاطر و راحتی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است. از این رو تعمیر تمامی لوازم برقی در منزل مشتری انجام خواهد شد. می‌دانیم که تعمیر لوازم برقی نیاز به تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد. به شما این اطمینان را می‌ دهیم که تمامی تعمیر کاران ما در کار خود متخصص بوده و تجربه بالایی دارند.

اگر بابت کیفیت تعمیر و خراب شدن مجدد یخچال نگران هستید، از طرف نمایندگی به شما ضمانت نامه داده می شود تا در صورت بروز هر مساله ای آن را رفع کنیم. اگر بارها برای تعمیر لوازم برقی منزل خود هزینه های بسیار زیادی پرداخت کرده اید با شنیدن نرخ تعرفه های مناسب خدمات ما متعجب خواهید شد!

 

آشنایی با ما

 

 

دیگر مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ال جی

 

از آنجا که ممکن است مدارها و قطعات داخلی دستگاه‌ های برقی با مرور زمان تغییر کنند، ما برای پرسنل خود به طور مداوم دوره های آموزشی جدید برگزار می کنیم. در صورت خرابی قطعه یا قطعاتی از یخچال ال جی تعمیرکار ما آن را تعویض کرده و شما نیازی به تهیه آن از فروشگاه ندارید.

کلیه قطعات مورد استفاده در این نمایندگی اورجینال و از برند ال جی می باشد. خدمات ما در این نمایندگی به صورت شبانه‌ روزی انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر زمان بروز مشکل با ما تماس بگیرید. عیب یابی در کوتاه ‌ترین زمان ممکن با جدیدترین تجهیزات از دیگر مزایای است که برای تعمیر یخچال ال جی چیتگر از آنها بهره مند خواهید شد.

 1669