1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی صادقیه

336 بازدید
تعمیر یخچال ال جی

همشهریان محترم تهرانی اگر به دنبال آن هستید که تعمیر یخچال ال جی صادقیه خود را در منزل و بدون نیاز به جابجایی انجام دهید، می توانید با ما در این نمایندگی تماس بگیرید. تمامی خدمات تعمیر در منزل مشتری انجام شده و صفر تا صد کارها توسط ما انجام خواهد شد.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال ال جی صادقیه

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای استفاده از نمایندگی برای تعمیرات یخچال ال جی صادقیه

 

استفاده از خدمات ما در این نمایندگی مزایای ویژه‌ ای برای شما به همراه دارد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای تعمیر یخچال شما نیازی به جابجا کردن این وسیله سنگین ندارید و تمامی مراحل تعمیر در منزل شما انجام خواهد شد.

ما کار تعمیر در این مرکز را به افرادی سپرده ایم که متخصص، متعهد و باتجربه هستند. برای تکنیسین های خود به صورت مستمر دوره های آموزشی برگزار کرده تا در جریان علم روز قرار بگیرند.

اگر قطعه ای از یخچال کاملاً سوخته و خراب شده باشد، توسط تعمیرکار تهیه خواهد شد. به شما اطمینان می دهیم که تمامی قطعات این مرکز درجه یک و از همان برند می باشد.

 

آشنایی با ما

 

 

دیگه خدمات ما در نمایندگی تعمیر برند ال‌ جی

 

از دیگر خدماتی که در این مرکز به مشتریان ارائه می‌شود، گارانتی و ضمانت نامه حسن انجام کار است. بعد از تعمیر به شما یک گارانتی رسمی داده می شود تا رفع هرگونه مشکل احتمالی بعدی را از ما بخواهید. فعالیت ما در این مرکز به صورت شبانه روزی می باشد.

تعمیر یخچال و دیگر دستگاه‌ های برقی در این مرکز با تعرفه های مناسب و باور نکردنی انجام می شود. در هر مکالمه تلفنی شما به اپراتور مربوطه وصل شده تا از مشاوره اولیه رایگان استفاده کنید. ما در این مرکز برای تعمیر یخچال ال جی صادقیه و عیب یابی آن از جدیدترین تجهیزات استفاده می‌کنیم، لذا عیب یابی و تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد شد.

 1669