1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی بیمه

353 بازدید
تعمیر یخچال ال جی

همشهریان ساکن غرب تهران، دیگر نگران تعمیر یخچال ال جی بیمه یا دیگر لوازم برقی خود نباشید. ما در نمایندگی تعمیر محصولات ال جی، تعمیر این وسیله برقی را در نهایت کیفیت و دقت انجام داده تا یخچال مجددا مانند روز اول برای شما کار کند.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال ال جی بیمه

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات ویژه نمایندگی برای تعمیرات یخچال ال جی بیمه

 

کسب رضایت مشتری مهم ترین مساله ای است که ما در این نمایندگی به دنبال آن هستیم. به این منظور خدماتی به شما ارائه داده صفر تا صد تعمیر توسط ما انجام شود. در گام اول آن که ما می دانیم که جابجا کردن یخچال و بردن آن به بیرون از منزل بسیار سخت است، بنابراین برای تعمیر آن ما به منزل شما خواهیم آمد.

از آن جا که تعمیر هر وسیله برقی نیازمند تخصص و تجربه در همان حوزه است، ما برای تعمیر یخچال تکنیسین هایی متخصص و با تجربه در همین زمینه را به کار خواهیم گرفت. تغییر پر سرعت علم و تغییر در طراحی لوازم برقی ما را بر آن داشته است که با برگزاری دوره های مستمر پرسنل خود را در جریان دانش روز قرار دهیم.

 

آشنایی با ما

 

 

مزایای دیگر استفاده از نمایندگی تعمیر ال جی

 

در صورتی که شما برای تعمیر یخچال منزل خود از نمایندگی ما استفاده کنید، در پایان کار به شما گارانتی و ضمانت نامه داده می شود. از آن جا که قطعات داخلی وسایل برقی نسبتا گران قیمت هستند، سعی ما تعمیر آن ها است. در صورتی که قطعه واقعا نیاز به تعویض داشته باشد، توسط نمایندگی با یک قطعه از همان برند و با کیفیت عالی تعویض می شود.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای تماس با ما اقدام کرده و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید. زمان اعزام تکنیسین ها برای تعمیر یخچال ال جی بیمه توسط خودتان در مکالمه تلفنی تعیین خواهد شد.

 1669