1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر ال جی پونک

301 بازدید
تعمیر ماکروفر ال جی پونک

اگر برای تعمیر ماکروفر ال جی پونک به دنبال تعمیرکار هستید، برای انتخاب مرکز و موسسه مناسب عجله نکنید. بهتر است در ابتدا با خدمات تعمیرگاه های مختلف و نمایندگی تعمیر برند ال جی آشنا شده تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

 

شماره تماس تعمیر ماکروفر ال جی پونک

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

چرا برای تعمیر مایکروویو ال جی در پونک خدمات ما به شما پیشنهاد می شود؟

 

اگر برای انتخاب تعمیرگاه لوازم خانگی به شما مراکز مختلفی پیشنهاد می شود، مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر تعمیر با کیفیت و دقیق، خدماتی نیز به شما ارائه می دهند. خدمات ویژه ما در نمایندگی تعمیر محصولات برند ال جی شامل موارد زیر می باشد:

–      اگر برای بردن ماکروفر به تعمیرگاه زمان کافی ندارید، نگران نباشید. تعمیر ماکروفر در محل سکونت شما انجام خواهد شد.

–      از آن جا که شما از این دستگاه خانگی بسیار استفاده می کنید، ما در اسرع وقت آن را برای شما تعمیر می کنیم تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

–      کافی است هزینه های تعمیر مرکز ما را با تعمیرگاه های دیگر مقایسه کرده تا متوجه نرخ های منصفانه و مناسب ما شوید.

–      ما در این مرکز امکان مشاوره تلفنی رایگان را برای شما فراهم آورده تا سوالاتی مانند علت خرابی، هزینه ها، نحوه عملکرد و غیره را از ما بپرسید.

–      در صورتی که یک یا چند قطعه داخلی ماکروفر خراب باشد، قطعه توسط نمایندگی تعمیر مایکروویو ال جی در پونک با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک برای شما تهیه خواهد شد.

–      کیفیت دستگاه بعد از تعمیر یکی از دغدغه های افراد بعد از خرابی یک دستگاه برقی است. از این رو بعد از تعمیر به شما یک ضمانت نامه کتبی داده می شود تا نگرانی شما برطرف شود.

–      تکنیسین های ما در این مرکز برای تعمیر ماکروفر ال جی در پونک ، در دوره های تخصصی و جدید شرکت کرده و تخصص و تجربه آن ها تضمین شده است.

 

آشنایی با ما

 

 1669