1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شهران

348 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

مژده به همشهریان عزیز تهرانی به خصوص ساکنان غرب تهران، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شهران در نمایندگی ما به صورت شبانه روزی و با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود. هرگونه اتصالی در مدارهای داخلی دستگاه های برقی و اشتباه در تعمیر می تواند خطرات جانی و زیان های مالی برای شما داشته باشد، از این رو برای تعمیر دستگاه های برقی، به افراد مطمئن و مجرب مراجعه کنید.

 

شماره تماس تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی شهران 

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات ویژه ما برای تعمیرات لباسشویی ال جی شهران

 

ما در شهر تهران، نمایندگی های متعددی برای تعمیر ماشین لباسشویی و وسایل برقی دیگر تاسیس کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از خدمات ما بهره مند شوید. خدمات ما در این موسسه شامل موارد زیر می باشد:

–      از آن جا که جابجا کردن ماشین لباسشویی سخت است، برای تعمیر نیازی به بردن آن به تعمیرگاه ندارید. پرسنل ما در هر زمان که شما مایل باشید به منزل شما آمده و تعمیر را همان جا انجام می دهند.

–      از آن جا که تشخیص قطعات فیک و اورجینال ماشین لباسشویی نیازمند تخصص و تجربه است، ما قطعات مورد نیاز را برای شما تهیه می کنیم. تمامی قطعات مورد استفاده در این مرکز اصل و درجه یک هستند.

–      شما برای دریافت خدمات کافی است با شماره ما در این نمایندگی تماس بگیرید. پاسخگویی به شما به صورت 24 ساعته انجام می شود. همچنین شما می توانید در هر تماس از مشاوره رایگان متخصصین ما نیز بهره مند شوید.

–      ما خدمات خود را برای شما ضمانت می کنیم. از این رو در انتهای کار تعمیرکار ما به شما یک گارانتی و ضمانت نامه داده تا خیال شما بابت کیفیت کار آسوده شود.

–      قطعات مورد استفاده و خدمات ارائه شده برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شهران دارای قیمت و تعرفه هایی بسیار مناسب بوده و شما به راحتی می توانید هزینه های خود را مدیریت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 1669