1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جنت آباد

405 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

همشهریان عزیز چنانچه برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جنت آباد نیاز به دریافت خدمات دارید، هم اکنون می توانید با ما تماس بگیرید. ما در این مرکز خدمات ویژه ای را به کمک تکنیسین هایی متخصص و مجرب به شما ارائه داده تا بتوانید ماشین لباسشویی خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

 

شماره تماس تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جنت آباد 

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در جنت آباد

 

خدمات ما در نمایندگی تعمیر محصولات برند ال جی شامل موارد زیر می باشد:

بهره گیری از تخصص و تجربه

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، ما پرسنل خود را از میان تعمیرکاران و تکنیسین های متخصص و با تجربه انتخاب می کنیم. از آن جا که تعمیر وسایل برقی کاری تخصصی است ما انجام آن را به افراد حرفه ای و متخصص می سپاریم.

کیفیت در کنار هزینه های بسیار منصفانه

اگر بابت گران شدن هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی خود نگران هستید، ما خدمات خود را در نهایت کیفیت و با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهیم.

عدم نیاز به جابجا کردن ماشین لباسشویی

بدون شک جابجا کردن ماشین لباسشویی و بردن آن به تعمیرگاه لوازم خانگی کاری بسیار سخت است که می تواند شما را از تعمیر آن منصرف کند! از آن جا که آسایش شما برای ما مهم است، ما برای تعمیر به منزل شما آمده و شما نیازی به انتقال ماشین به بیرون از منزل ندارید.

ارائه خدمات شبانه روزی در زمانی که خودتان تعیین می کنید

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید، زمان اعزام کارشناسان را نیز خودتان تعیین کرده و سپس منتظر دریافت خدمات بمانید.

تهیه قطعات و ارائه ضمانت نامه

ما در این نمایندگی قطعات مورد نیاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی را برای شما تهیه می کنیم. از طرف دیگر بعد از تعمیر دستگاه برقی آن را برای شما ضمانت می کنیم تا خیالتان بابت کیفیت کار آسوده شود.

 

آشنایی با ما

 

 1669