1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بلوار فردوس

347 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بلوار فردوس در نمایندگی ما توسط تعمیرکارانی متخصص انجام شده که سال ها در کار خود تجربه دارند. خدمات ویژه ای در این نمایندگی تعمیر برند ال جی به مشتریان عزیز ارائه می شود تا رضایت خاطر آن ها به طور کامل به دست آید. در ادامه با بخشی از این خدمات آشنا شوید.

 

شماره تماس تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بلوار فردوس 

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی برای تعمیر لباسشویی ال جی بلوار فردوس

 

در صورتی که هنوز تعمیرکار مناسب خود برای تعمیر لوازم خانگی را پیدا نکرده اید، به شما پیشنهاد می کنم که با خدمات ما آشنا شوید:

قیمت های منصفانه و مناسب

تنها کافی است نرخ تعرفه های ما را با شرکت های مشابه مقایسه کرده تا دیگر نگران پرداخت هزینه های سرسام آور برای تعمیر ماشین لباسشویی خود نباشید.

به کار گیری تخصص و تجربه

تکنیسین های مجموعه ما از میان افراد متخصص و کاربلد و البته با تجربه انتخاب شده که به طور کامل با فوت و فن مدارهای داخلی دستگاه های برقی آشنایی دارند.

ارائه خدمات مطابق با نظر شما

قطعا شما برای جابجا کردن ماشین لباسشویی و بردن آن به تعمیرگاه لوازم خانگی باید هزینه اضافی پرداخت کرده و زمان بیشتری برای تعمیر بگذارید. ما در این نمایندگی برای تعمیر به منزل شما آمده و به شما زحمت جابجا کردن دستگاه برقی را نمی دهیم. زمان اعزام تکنسین ها نیز توسط خود شما تعیین خواهد شد.

گارانتی قطعات و خدمات

در صورت نیاز به تعویض قطعات داخلی ماشین لباسشویی، قطعه توسط خود ما در نهایت کیفیت تهیه خواهد شد. از آن جا که ما به کیفیت و اصل بودن قطعات و دقت و صحت تعمیرات خود اطمینان داریم، بعد از ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بلوار فردوس آن ها را تا مدت ها برای شما گارانتی خواهیم کرد.

 

آشنایی با ما

 

 1669