1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی باغ فیض

350 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

قبل از آن که تعمیر ماشین لباسشویی ال جی باغ فیض را به هر تعمیرکاری بسپارید، حتما از میزان تخصص، تجربه و خدمات آن ها اطمینان پیدا کرده تا بتوانید تصمیم مناسبی بگیرید. اگر می خواهید ماشین لباسشویی شما بعد از تعمیر مانند روز اول شود، حتما تعمیر آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

 

شماره تماس تعمیر ماشین لباسشویی ال جی باغ فیض

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مزایای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی باغ فیض توسط نمایندگی

 

یکی از مراکز معتبر برای تعمیر وسایل برقی، نمایندگی های تعمیر آن برند می باشد. در کنار کیفیت و دقت تعمیر، خدمات ویژه ای در این مراکز ارائه می شود که به شما پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب تعمیرکار با آن ها آشنا شوید:

·       قطعات مورد نیاز در نمایندگی تعمیر برند ال جی، با کم ترین واسطه تهیه می شود. از این رو قیمت قطعات در مقایسه با فروشگاه ها و شرکت های دیگر بسیار کم تر می باشد. این قطعات در صورت نیاز توسط خود نمایندگی تهیه شده و اصل و درجه یک می باشد.

·       در کنار استفاده از قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب، خدمات تعمیر نیز با تعرفه بسیار مناسب انجام می شود.

·       اگر جابجا کردن ماشین لباسشویی و بردن آن به تعمیرگاه سخت است، تعمیرکاران ما برای ارائه خدمات به محل سکونت شما خواهند آمد.

·       پرسنل ما در صورتی در این نمایندگی پذیرفته می شوند که آزمون های تخصصی و حرفه ای این مرکز را با موفقیت گذرانده باشند و در کار خود تجربه کافی داشته باشند.

·       بعد از دریافت خدمات و انجام تعمیر، تعمیرکار ما به شما ضمانت نامه کتبی خواهد داد. با داشتن این ضمانت نامه می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل مجددا با ما تماس بگیرید.

·       برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در باغ فیض می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس گرفته و زمان اعزام کارشناسان را خودتان تنظیم کنید.

 

آشنایی با ما

 

 1669