1669 پشتیبانی سریع

تعمیرماکروفر ال جی بیمه

337 بازدید
تعمیر ماکروفر ال جی پونک

در صورتی که شما در غرب تهران ساکن هستید و ماکروفر شما خراب شده است، می توانید تعمیر ماکروفر ال جی بیمه یا دیگر مناطق را به ما بسپارید.

تعمیرات در این نمایندگی تعمیر برند ال جی کاملا تخصصی انجام شده و دستگاه برقی شما حتی بهتر از روز اول برای شما کار خواهد کرد! دستگاه های برقی بدون شک از گران ترین وسایل هر خانه است که در صورت خرابی باید تعمیر آن را به افرادی متخصص و مجرب در همان زمینه بسپارید.

 

شماره تماس تعمیرات ماکروفر ال جی بیمه

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات ویژه نمایندگی تعمیر مایکیوویو ال جی در بیمه

 

در صورتی که نمایندگی ما را برای تعمیر ماکروفر ال جی و دیگر دستگاه های برقی این برند انتخاب کنید، خدمات زیر به شما ارائه خواهد شد:

–      نمایندگی ما در تمامی بخش های تهران و بسیاری از شهرها نمایندگی داشته و شما می توانید به راحتی تعمیر دستگاه های برقی خود را به ما بسپارید.

–      مجموعه ما در نمایندگی تعمیر ال جی بیش از صد متخصص در زمینه تعمیر لوازم برقی داشته که می توانند در نهایت تخصص، دقت و سرعت عمل دستگاه های برقی شما را تعمیر کنند.

–      شاید بسیاری از تعمیرگاه های لوازم خانگی از شما بخواهند ماکروفرتان برای تعمیر به آن جا ببرید. ما در این مرکز صفر تا صد خدمات را در منزل شما انجام خواهیم داد.

–      ما در این مرکز کیفیت بالا را همراه با قیمت های منصفانه و مناسب به مشتریان خود ارائه خواهیم داد.

–      قطعات داخلی دستگاه های برقی در صورت خرابی باید با نوع اصل از همان برند تعویض شود، ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

–      یکی از دغدغه های مشتریان خراب نشدن دستگاه بعد از تعمیر است، ما برای رفع این دغدغه شما بعد از اتمام کار گارانتی به شما ارائه خواهد شد.

–      خدمات تعمیر مایکیوویو ال جی در بیمه و پاسخگویی به تماس های تلفنی به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد و این شما هستید که این زمان را تعیین خواهید کرد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669